Who am I as a person/designer p1.

Om mijzelf als persoon én ontwerper te omschrijven kwam ik uit op onderstaande trefwoorden:

- Strak
- Chaotisch (Turbulent) (Dromer)
- Technisch
- Ontwikkelen (Komt voort uit nieuwsgierigheid) 

Op basis van deze trefwoorden heb ik onderstaande zinnen geformuleerd die mij omschrijven:

- - -

1. Hi, mijn naam is Christiaan Bruinsma. Ik ben een creatieve chaoot die graag de boel op stelten zet. Ik heb een voorliefde voor strak design en verdiep me graag in de nieuwste technologische ontwikkelingen om mezelf te blijven uitdagen.

- - -

2. Hi, ik ben Christiaan Bruinsma. Ik ben een turbulente dromer die graag de wereld op zijn kop zet om de alles vanuit een ander perspectief te kunnen bekijken. Ik houd van strak design en ben een echte nerd die zich maar al te graag verdiept in de laatste technologische ontwikkelingen. Ik ben voortdurend op zoek naar een nieuwe uitdaging zodat ik me geen moment hoef te vervelen.

- - -

3. Mijn naam is Christiaan Bruinsma. Ik ben een veelbewogen dromer met een voorliefde voor strakke lijnen en weloverwogen witruimte. Ik ben continu op zoek naar een nieuwe uitdaging omdat ik geen moment stil kan blijven zitten. Ik blijf graag op de hoogte van de nieuwste technieken zodat mijzelf kan blijven ontwikkelen.

- - -

4. Mijn naam is Christiaan Bruinsma. Ik ben een energieke druktemaker met een liefde voor strak lijnwerk met een goeie dosis witruimte. Ik laat me graag uitdagen zodat ik me kan blijven ontwikkelen.

- - -

Een leuk begin maar te saai en te direct. Wat ik hier vooral in mis is diepgang. Het klinkt zo vlak naar mijn mening. Echter moet ik deze nog voordragen aan klasgenoten én docent voor feedback. Update volgt nog...

Reacties

Populaire posts van deze blog