Who am I as a person/designer p2.

Hieronder staat een update over de zinnen die ik geformuleerd heb. Ook deze moet ik nog voordragen aan klasgenoten en docent voor feedback. Echter klinken deze al minder vlak dan de vorige.

- - -

1. Een turbulente dromer in een chaotische wereld. Die graag de gemoederen op zijn kop zet. Vol verrassing en vanuit een ander perspectief. Met een voorliefde voor strak lijnwerk en regelmaat. Één dynamisch geheel, altijd in ontwikkeling.

- - -

2. Een creatieve chaoot die vaak de boel op stelten zet. Altijd vol verrassing met een een voorliefde voor strak lijnwerk schep ik orde in een creatieve chaos. Ik verdiep me graag in andere werelden om tot nieuwe perspectieven te komen.

- - -

3. Een veelbewogen dromer met een voorliefde voor strakke lijnen en weloverwogen witruimte. Continu op zoek naar een nieuwe uitdaging omdat stilzitten geen optie is. Met voortdurende honger naar nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden.

- - -

4. Een energieke druktemaker met een liefde voor strak lijnwerk met een goeie dosis witruimte. Altijd op zoek naar oplossingen in een chaotische wanorde. Met een nieuwsgierigheid voor een heel elftal.

Reacties

Populaire posts van deze blog